RECERCA: estratègies de comercialització del safrà de Terol

El Departamento de Ciencia, Tecnología y Universidad a través del Centro de Investigación y Tecnología Agroalimentaria de Aragón (CITA), i amb la col·laboració de la Fundación Parque Científico Tecnológico Aula Dei (PCTAD), investiga en estratègies de comercialització pel safrà (Crocus sativus) de Terol.

L’objectiu principal del projecte és avaluar quin és el mercat potencial del safrà de la Vall de Jiloca a Terol, una de les zones on més safrà es produïa però que actualment ha quedat de forma testimonial.

Els principals resultats de l’estudi, realitzat per la investigadora Ana Isabel Sanjuán de la Unitat de Economia Agroalimentaria i de Recursos Naturals del CITA, indiquen que existeix un segment de consumidors que són sensorialment favorables als nous productes amb safrà (formatge i crema de xocolata) i que, a més, estan disposat a pagar el preu de venda actual d’aquests productes. Per tant, el desenvolupament de nous productes podria potenciar el consum de l’espècia i ajudar a la vegada a que producció resultés més rendible.

FONT: CITA

(Visited 34 times, 1 visits today)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *