L’Asociación Mediterránea de Aromas y Fragancias (AMAF) va celebrar la seva setena jornada anual a Barcelona el passat 28 de novembre 2019, on diferents experts analitzar les darreres actualitzacions en matèria d’etiquetat, legislació, fiscaliat, política sostenible i digitalització, entre altres aspectes.
Entre les conclusions extretes hi ha el fet que els consumidors són cada cop més exigents i preocupats per la sostenibilitat del planeta, així com per tenir una alimentació cada cop més saludable. Es va comentar que el sector viu un moment transformacional i que les empreses volen invertir en la sostenibilitat, i que està avanzant la cosmètica natural, ecològica i vegana, que exigeix requisits per obtenir certificació especialitzada.
D’altra banda, AMAF ha creat un comité de formació que, juntament amb Beauty Cluster, està organitzant un màster de Cosmètica i Fragàncies.
Font: AMAF aborda las tendencias y novedades en la industria de aromas y fragancias. Alimarket, 2/12/2019
AMAF analiza los factores que delimitan la evolución en aromas. Techpress, 29/11/2019