Increasing your product appeal with FairWild: wild collection operations
Data: 23 de setembre 2020. Sessió matinal (9:30 hora Londres) i sessió de tarda (16:00 hora Londres).
Contingut: Amb la demanda creixent de productes vegetals d’origen silvestre en l’actual crisi mundial, els consumidors cada vegada volen estar més segurs que els productes que utilitzen beneficien les persones i el planeta, i les marques busquen cada vegada més utilitzar ingredients certificats per demostrar les seves credencials ètiques als consumidors.
Establert fa més de deu anys, l’estàndard FairWild permet a les marques demostrar pràctiques sostenibles ecològica, social i econòmicament per als seus ingredients vegetals silvestres, alhora que es beneficien d’una total traçabilitat i transparència.
Programa: Per què les marques i els consumidors es preocupen per la natura; Què fa la Fundació FairWild; Com la certificació FairWild pot beneficiar el vostre negoci; Una visió exclusiva del significat de la certificació FairWild per a l’operació certificada B’Ayoba (sessió matinal) i Nelixia (sessió de tarda); El camí cap a la certificació FairWild.
A càrrec de:
- Gus Le Breton de Zimbabwe sobre la recol·lecció silvestre de Baobab B’Ayoba (sessió matinal)
- Elisa Aragon d’Amèrica Central sobre la recol·lecció silvestre de bàlsam de Perú Nelixia (sessió de tarda)
- Bryony Morgan, Directora executiva de la Fundació Fairwild (ambdues sessions)