NOTÍCIA: bons resultats per les aromes i fragàncies

Des del 2017, s’observa que el volum de negocis de les principals empreses comercialitzadores d’aromes i fragàncies va creixent any rere any, tant en increment de vendes com en inversions en infraestructes, tal i com ho demostren diverses notícies de la publicació ALIMARKET (non food):

Totes aquestes empreses formen part d’associacions com “Asociación Mediterránea de Aromas y Fragancias (AMAF)” o “Asociación Española de Fragancias y Aromas Alimentarios (AEFAA) i utilitzen o comercialitzen olis essencials en més o menys mesura, essent un símptoma que la demanda dels productes d’origen natural també pot veure’s beneficiada d’aquest bon clima. Caldria veure, però, si les estratègies de subministrament d’aquestes empreses es basen en produccions locals o bé s’enfoquen en països tercers.

Autora: Eva Moré (Grup PAM_Programa de Bioeconomia i Governança_Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya).

(Visited 126 times, 1 visits today)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *